We kunnen er niet langer omheen

We kunnen er niet langer omheen.

vrijdag 14 oktober 2011

Openbare kennis

Er zijn wereldwijd steeds meer geluiden dat zaken die jaren-, en soms zelfs eeuwenlang verborgen waren, openbaar worden gemaakt. Meestal niet vrijwillig, in de zin van officiële instanties die inzage geven in hun archieven, maar 'verborgen', 'verstopte' kennis die opeens aan het licht treedt - meestal tot schade en schande van de machthebbers. En dan bedoel ik zowel wereldlijke als kerkelijke leiders; het Vaticaan is, als je het objectief bekijkt, niets anders dan een stelletje politici in een religieus pak. Ik denk bijvoorbeeld aan de beerput van sexuele schandalen binnen de katholieke kerk die jarenlang gesloten is geweest en nu open staat... Die zaak stinkt letterlijk hemelhoog.

Om eerlijk te zijn heb ik al sinds ik kennis heb gemaakt met het fenomeen 'politiek' geen hoge pet op van de mensen die het bedrijven. Naar mijn mening is er maar één ding dat een politicus goed moet kunnen, en dat is met een stalen gezicht een ander (lees: het publiek, dus jou en mij) voorliegen. Een bittere pil inpakken in woorden en zodanig vergulden dat men het een voorrecht vindt hem te mógen slikken.
Daarom geloof ik dan ook meestal geen snars van wat er van hogerhand wordt beweerd. Net zo goed als dat ze je blij maken met een dooie mus, of een sigaar uit eigen doos uitdelen. Je wordt belazerd waar je bij staat, en de kennis die je nodig hebt om echt een oordeel te kunnen vellen, ontbreekt je.
De media laten slechts gefilterde berichten door, dingen waar men niet meer omheen kan; we horen en lezen uitsluitend wat men wil dat we te weten komen. Je staat er versteld van als je nagaat wat er allemaal niet in het nieuws komt - of beter gezegd: wat bewust niet openbaar wordt gemaakt.

Het internet staat 'opeens' echter bol van openbare kennis. Vaak betreft het dingen die in doofpotten en onder het tapijt verdwenen zijn; ideeën waarvoor 'gewone' mensen de mond werd gesnoerd, maar ook zaken waarvoor presidenten zijn vermoord. Het lijkt wel een soort globale epidemie, alsof men zal stikken wanneer deze dingen nog langer binnengehouden moeten worden. En er zijn er een heleboel die gehoord willen worden.
Mensen die gepensioneerd zijn willen niet langer hun mond houden. Mensen die diepgravend onderzoek hebben gedaan naar zaken die stinken, maar waar geen ruchtbaarheid aan werd gegeven. Klokkenluiders die zich over hun angst voor represailles heen hebben gezet en misstanden aankaarten. En ga zo maar door.
Wat echter opvallend is, is dat een groot deel van de informatie al jarenlang aanwezig was - maar pas NU worden de verbanden gelegd tussen de diverse onderdelen. En degenen die de moed hebben om daarmee naar buiten te komen, zijn hun leven niet zeker.
Kennis is macht, en wanneer er maar genoeg mensen een bepaalde kennis hebben, kunnen degenen die achter de schermen de boel tegenwerken wel inpakken.

Je zult ook vaak de term 'cabal' tegenkomen. Ik heb het opgezocht: A cabal is a group of people united in some close design together, usually to promote their private views and/or interests in a church, state, or other community, often by intrigue.  (Een cabal is een groep mensen die zich met een bepaald doel verbonden hebben, gewoonlijk om hun privé-opvattingen en/of belangen in een kerk, staat, of een andere gemeenschap te bevorderen, vaak door intriges.) [Bron: Wikipedia]
Het probleem dat deze cabal, deze groep, de wereld oplevert, is dat hij bestaat uit leiders. Kopstukken uit de politiek, financiën, legeronderdelen enz. En hun armen omspannen de wereld. Wanneer je leest wat ze allemaal al op hun geweten hebben en hoe goedkoop mensenlevens zijn in hun ogen, word je net als ik kotsmisselijk.
Wist je bijvoorbeeld dat die drievoudige ramp in Japan geen natuurlijke oorsprong had? Er is een nucleair wapen in de zeebedding verborgen met een schip dat normaal gesproken naar olie boort, en tot ontploffing gebracht.
En het gruwelijke gebeuren van '9/11' zoals de Amerikanen het noemen? Op 12 september 2001 zou de Federal Reserve Board moeten beginnen met geleend goud terug te betalen aan een aantal andere landen - maar Fort Knox is leeg, dus werd er iets anders verzonnen om de aandacht af te leiden.
De prijzen van voedsel en olie worden kunstmatig hoog gehouden, zodat wij ons er niet en masse mee kunnen gaan bemoeien. 'De kleine man' moet klein blijven, een slaaf van deze cabal, en vooral onkundig blijven van het feit dàt hij een slaaf is!!
Voor de rest van het verhaal kun je dit interview met Benjamin Fulford (al 30 jaar financieel journalist) lezen: 

http://www.divinecosmos.com/start-here/davids-blog/975-undergroundbases. Laat de uitlatingen over ETs enz. links liggen, en concentreer je op de feiten. Dat zeg ik - kotsmisselijk.

Iedereen heeft zo zijn eigen mening over dingen, en die kan lijnrecht tegenover de mening van een ander staan. Men noemt dat: 'de waarheid ligt in het midden'. Voor mij is waarheid dat wat als zodanig aanvoelt. Natuurlijk beredeneer ik de zaak in kwestie, maar als het 'goed voelt', 'waar-achtig', dan is dat, die mening, voor mij waar.
Al op zeer jonge leeftijd is mij geleerd: 'Onderzoek alle dingen en behoud het goede.' Het bovenstaande voelt NIET goed, sterker nog: ik heb er zo'n aversie tegen gekregen, dat ik niet anders kan dan anderen zich hiervan ook bewust laten worden. Ik hoop dat we uiteindelijk samen zó sterk zullen staan, dat we deze schurken de deur uit kunnen werken.

Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten